کتابداران جوان

وبلاگ گروهی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه جندی شاپور(ورودی های ۸۵)

کتابداران جوان

وبلاگ گروهی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه جندی شاپور(ورودی های ۸۵)

باز هم فراخوان همایش:تبریز

نظام های نوین اطلاع رسانی

محور ها

- فرهنگ استفاده از فن آوری های نوین در مراکز اطلاع رسانی

- میزان استفاده از فن آوری های نوین در مراکز اطلاع رسانی داخل کشور

- نظام های نوین اطلاع رسانی و تاثیرشان در عملکرد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

- تجارت الکترونیکی و مراکز اطلاع رسانی

- دستاورد های اطلاع رسانی

- اطلاع رسان کیست ؟

- مفاهیم اطلاع رسانی

- نظام ملی اطلاع رسان


زمان برگزاری : 7 آذر ماه 1387

مهلت ارسال چکیده مقالات : 25 مهر ماه 1387


مهلت ارسال متن کامل مقالات : 14 آبان ماه 1387

علاقه مندان می توانند برای ارسال مقاله و ارتباط با همایش به ایمیل زیر مراجعه کنند:

E-mail: ucna1387@yahoo.com
نظرات 2 + ارسال نظر
admin دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:43 http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

معصومه انصاری چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:37

دوست خوبم سلام
امیدوارم که ایام به کام باشه
من از دانشجویان کتابداری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم
و همین طور مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری شهید بهشتی و دبیر اطلاع رسانی ؛ ادکا؛
از دیدن وبلاگتون خرسند شدم
در صورت امکان خوشحال خواهیم شد اگر وبلاگ کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی رو هم به لینکهاتون اضافه کنید
در پناه حق موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد