کتابداران جوان

وبلاگ گروهی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه جندی شاپور(ورودی های ۸۵)

کتابداران جوان

وبلاگ گروهی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه جندی شاپور(ورودی های ۸۵)

موفقیت یکی از ۸۵ ها

با خبر شدیم چکیده ی مقاله ی دوست خوبمان خانم زینب سعیدی با عنوان مقایسه ی وضعیت فضای فیزیکی و تجهیزات کتابخانه های عمومی مناطق ۱تا ۴ شهرستان اهواز با استاندارد های انجمن بین المللی کتابدارن ایفلا در داوری چکیده ی مقالات همایش دانشگاه الزهرا پذیرفته شده است.از طرف ۸۵ ها این موفقیت بزرگ را به ایشان و اساتید گروه تبریک گفته و امیدواریم این موفقیت ها  همچنان ادامه داشته باشد.

کسانی هم که چکیده ی آنها پذیرفته نشده ناراحت نباشند. از همین حالا به فکر همایش مشهد باشید !!!!!!! در ضمن یادتون نره که شکست مقدمه ی پیروزی است.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیررضا اصنافی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:31 http://asnafi.persianblog.ir

زنده باد...براتون آرزوی موفقیت می کنم.. راستی دوستان توجه کنید..
انجمن کتابداری شاخه خوزستان قصد داره که به زودی مجمع عمومی و انتخابات برگزار کنه.. از همه دوستان عزیز و دانشجویان علاقه مند و فعال تقاضا می کنم که حتما حضور فعال خودشون رو در این مجمع نشون بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید با دکتر فرج پهلو یا بنده تماس بگیرید.
شاد و سلامت باشید همواره

رازنهان و دوستان شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:23

واقعادست‌مریزاد به زینب
راستی فاطمه تو هم دستت درد نکنه...آخرشی...دوستت داریم...خیلی با مرامی...
راستی اون عکسا چی شدن...

عربزاده شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:45

سلام دوستان خوب مهربان با وفایه 85 من
1-از پذیرایی گرمتان ممنونم
2-وبلاگ مبارک
3-چشم حسودتان کور
4-خانم سعیدی بارکاللا
باز میبینمتون اسلامی رفیعی وهمه 85 ها یادتون هستم

رفیعی یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:32

آقای عربزاده
ما هم شما رو فراموش نمی کنیم
یاد تدریس شما در کلاس همیشه در خاطر ما خواهد بود .

مهسا یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:54

دوست عزیز و گرامی من هم بهت تبریک میگم.

محدثه دخت عصمتی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:12

با سلام
خانم سعیدی یکی از دوستان خوب من در اهواز هستند من هم به ایشان تبریک می گویم. زینب جان بهت تبریک می گم. تهران در همایش الزهرا منتظر آمدنت هستم.

پیوست؛ وبلاگتان را چرا جایی اطلاع رسانی نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد